Datorn är på lagning

2009-11-09 @ 16:12:17

Hejsan hej
Har inte skrivit här nu på ett tag, men det är för att min data är hos Andreas på lagning. Så den kommer väl hem till mig någon gång nu i veckan. Känner mig ganska lost utan den. I miss you computer.
Hade tänk att ända design på den igen, för den otroligt tråkig nu... så ska se om det finns lite gratis designer som man kan fixa hem och så göra om den så den blir lite mer personlig. Men det får bli sen för nu måste jag gå och plugga italienska, sen ska jag ut och gå med Linn och Chilli, ska passa på att foto lite med, om det inte är för mörkt.

Puss på er


Kommentarer
Postat av: EMMA SVAHN » ' pictures ' «

SV: som fan:D

2009-11-09 @ 19:54:51
URL: http://behindthecamera.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback