Ibland är man trött

2009-07-09 @ 17:33:42

Man kan inte alltid vara hyper på att göra saker. Och nej jag orkar inte göra något bara för att jag bakar, vad menas med det egentligen? :O men jag är ganska så trött idag och har inte lust att göra något för tillfället.
 Det är inget illa menat till er, jag har nog lite pms också...
hittar gärna på något i morgon, bara jag får sova ut ikväll.

Idag säljer vi bilen, kommer en kille/man och kollar på den, och antagligen blir den såld, så bye bye bil. Det var trevligt att åka med dig i dessa åren vi har haft dig. ;)
Puss


Kommentarer
Postat av: Kajsa

jag är inte hyper, jag var bara vänliga och fråga om du ville hänga med och göra ngt, men är det så jävla hemskt av jag gör det, så visst, då slutar jag. Men kom inte och säg en massa sen, att jag aldrig frågat dig!



Och visst, du kanske har pms, men vrf göra åsån jävla big deal av det då?

2009-07-09 @ 20:49:35
URL: http://thelionandlamblove.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback