Hemma snart

2009-07-17 @ 14:27:20
Hejsan :)

Gick upp halv 8 och stack till jobbet kvart i, har jobbat till 12 och ska snart dit igen, om en timme ungefär så ska jag jobba till 6, Så innan när jag jobbade så kom pappa och hälsade på och så fick jag reda på att vi skulle fixa massa i uterummet och att dom tyckte om min ide om hur vi skulle fixa det, så jag säger stolt att jag har typ inrett uterummet. På tegelväggen ska vi måla en väldigt röd färg för det är snyggt när det lyser lite färg på en vägg, I taket och på träväggarna ska vi måla så det är en grå/vit färg men färgen ska inte täcka trädett utan man ska fortfarande kunna se mönstret från trädet, golvet är i svart fusk-schiffer, Sen ska det vara väldigt moderna möbler även dom ska vara svarta, det ska vara en liten soffa och 2 eller 3 stolar och sen ett litet bord till det, det kommer även komma upp något snyggt på väggen också annars ser det nog lite tomt ut, sen ska vi skaffa ett ganska stort skåp som vi ska ha handdukar och dynor mm i.

Ringde och pratade med Linn innan också, och hon kommer hem idag. Jag är så glad, har saknar henne!
hon skulle egentligen inte kommit hem förrän på söndag så när hon har kommit hem och jag har jobbat ska vi hitta på något kul, Kajsa ska också vara med, men det kan dock ej vara så länge för ska nog upp och jobba i morgon också!
Men nu ska jag skriva ut bilder på mig och Linn för hon hade visst köpt något.
Puss

Kommentarer
Postat av: Pillan

Borde inte du ge mej ALLT gratis om jag skulle komma upp o köpa godis på preem nån gång?

2009-07-17 @ 18:16:55
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Pillan

Har jag? :O

2009-07-17 @ 22:19:57
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback