Fest i stan

2009-07-11 @ 18:26:28
Skulle egentligen varit hemma hos Linn igår, men jag fick jobba längre än vad jag trodde och jag blev ganska så trött så det blev en tidigt sängtid för min del.
Har varit en liten runda nere i stan idag, var där med Pernilla, Spohia och Kajsa, fatta kul det var, först og vi massa sånna energipiller eller vad det nu är och så drack vi Red Bull samtidigt, men det hände inte allt för mycket, sen har vi andats in 3 heliumballonger med, spelat in alla gånger vi gjorde det.
Ska gör något sen ikväll, men jag vet inte var vi ska vara, om vi ska ner till stan igen eller om vi ska vara hemma hos någpn och göra nått skoj. Då kommer Karin och Hanna också. Men vad tycker ni vi ska göra för något?
Nu är dom andra i poolen så ska gå och ta kort på dom nu 
Puss 

Kommentarer
Postat av: sophia

fyfaan vad kul vi hade! :D måste göras om, jag och kajsa är på väg nu <3

2009-07-11 @ 19:20:42
URL: http://lifeofsophiacaswell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback