Bakdags

2009-07-09 @ 11:46:11
Hejsan
Jag heter Jessica och har för tillfället cp ont i min mage, det är inte kul "/
För att jag inte ska tänka så mycket på det så ska jag baka en väldigt god liten kaka ( det rimmar ) Det blir en kaka som jag inte vet namnet på men den låter väldigt god. Man har marängbotten och sen ska man göra en smet med grädde, daim, ägg och socker, sen ska man då hälla över smeten i en form fär bottnen är och sen ska den in i frysen i 4 timmar. Så vi ska äta den till efterrätt i kväll.

Ska iväg och handla med mamma sen och då SKA jag in på guldfynd och handla en massa smycken, lägger nog in bilder på det jag köper sen :)
Nu ska jag börja mitt bakande, kommer bild på den när den är klar.
Puss

Kommentarer
Postat av: sophia

HAHAHAHAH kan du inte gå påtorsdagskul för att du bakat 1 kaka hahahahhahahaa xD <3

2009-07-09 @ 14:25:25
URL: http://lifeofsophiacaswell.blogg.se/
Postat av: Johanna jojjo bojjo

fan vad gott det lät !! mmmm ge mig ;P

2009-07-09 @ 16:47:52
Postat av: Vivvi

Testa gärna min superenkla cheesecake. Den är nästan som glass.

gottochenkelt.blogg.se

2009-07-09 @ 22:27:55
URL: http://gottochenkelt.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback