To the vet..

2009-08-24 @ 16:36:12



Måndagen börjades med att gå upp kvart i 8 för att sen duscha och sticka till veterinären med Chilli. Anledningen till det är att han har fått analsäcksinflammation, min lille stackare. Kom fram vid 9 tiden och satt och vänta ett tag innan han fick komma in och efter en halvtimme så var vi klara. Snuttisen är nu tvungen att ha krage på sig,  han ser ganska rolig ut i den...Nog om det, kan ju berätta en glad sak som hände i gårkväll/natt, Min älskade sötaste kise kom hem igen! Och när jag hörde honom och såg honom när vi hade släppt in honom så började jag stor böla för jag trodde först att han hade gått och blivit påkörd eller nått sånt, att jag aldrig skulle få se min Figge igen men det fick jag ju :). Fick reda på var han hade varit också Han har varit inlåst i ett garage i typ 3 dagar! USCH! men nu är han hemma igen och jag är glad

På fredag har vi ingen skola alls och det är så jävlarns gött! så jag hade tänkt att åka in till Halmstad och se om jag hittar något snyggt jag kan ha på mig på kvällen, för då är det MADISON BABY!
Jag kan glatt säga att jag är klar med alla veckans läxor *proud face*

Det var allt från mig
Puss


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback