Uppdatering ffs

2009-08-30 @ 12:38:25



Här sitter jag i min sköna säng och iklädd i pappas gamla tröja och bara degar. Är klar med alla läxor tills i morgon så idag kan man bara ta´t lugnt. Funderar på att städa mitt rum, men det är inget som tilltalar mig jätte mycket, så antagligen så kommer det inte ske på ett tag.

Kan berätta att Karsefors var riktigt kul. Körde hem till Karin och åt hemma hos henne, sen började jag fixa till mig lite. Vid 20:00 så kom de andra folket och det blev en minnesvärd förfest. Hela kvällen var det dans och massa annat skit. Visst det kostade 180:- men det var det fan värt. Vid 02:00 så gick jag och Karin hem till henne igen där vi sedan gick jag la oss. Vaknade vid 10 tiden dagen efter och mådde bra, vilket Karins tumme inte gjorde ;). Drack varsitt glas juice och sen kollade vi på The Nootebook. Sen stack jag hem och då var klockan 12.

Jag har inte så mycket mer jag vill skriva ner så jag ska nog sova nu för ögonlocken orkar snart inte hålla sig öppna längre.
Puss


Kommentarer
Postat av: Kajsa

vafan .. blev du och karin av, efter att vi hade "gått efter" ulle?



Försökte hitta er och säga hejdå, men vi var helt borta :S

2009-08-30 @ 13:24:19
URL: http://thelionandlamblove.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback