Ringen träff

2009-08-14 @ 22:25:26

Ringen träffades hemma hos Hanna idag. Lika roligt som vanligt, alla hade med sig något nybakat, förutom Linn som köpte sitt på Willys ;). Vid halv 5-5 så stack jag, Hanna, Linn och Karin till Maxi och köpte hårfärg till mig ( köpte även 2 nagellack) Det blev en röd hårfärg så ny bryter mitt hår lite i rött och jag är väldigt nöjd med det, så hädan efter blir det röd färg för min del. Färgade även Linns hår i mörkbrun, det blev mycket snyggt på henne.

På måndag blir det Halmstad med mina bästaste. Denhär gången ska jag inte köpa för mycket, bara det som är alldra nödvändigast, t.ex. Klänning, strumpbyxor, nagellack, höstskor och smycken. Inte mer än det. Karin&Linn säg till mig när ni tycker det börjar gå över styr! Lova det.
På måndag fyller även Pelle 50 år, så jag måste komma på något jag kan göra eller köpa till honom, men jag har en sak i bakhuvudet och det är att ta en bild på mig ( detta låter ego ) och redigerar och sätter in en text där det står 'Grattis från din favorit tjej'  eller något i den stilen, för jag har ingen bild på oss två tillsammans ( lite synd ) för han väldigt viktig för mig och jag har verkligen fått så otroligt mycket av honom, så han får ju ha något av mig som visar hur mycket han betyder för mig. En tavla på mig och en text till det visar kanske inte så mycket, men det är ju tanken som räknas.

Puss

Kommentarer
Postat av: Pillan

Hur många par skor har du nu? xD

2009-08-14 @ 23:29:46
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Kajsa

ska du med till Halmstad på måndag, jag ska dit med sophia om allt går som det ska! Ska vi ses och gå tsm :D

2009-08-15 @ 12:40:38
URL: http://thelionandlamblove.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback