Hard day

2009-08-13 @ 08:50:13
Nu drar jag iväg till jobbet och klockan är 09:00 kommer hem igen lite över 18:00 igen. Lååånga passet idag, känns ganska tråkigt att vara där i 9 timmar, men det ger mycket pengar så får försöka sätta på den glada minen och vara så pratsam som det går mot kunderna.
Var och beställde från H&M innan idag också, det blev inga skor och ingen klänning för det fanns inte i min storlek igen!
men jag fick en snygg ring, 2 armband, en topp, ett linne, strumpbyxor och sen var det något med men kommer inte ihåg.
Nu måste jag pysa
See ya tonight

Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

tack så mycket du!

allt bra idag då? (:

2009-08-14 @ 00:07:49
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback