Finally it's Friday

2009-08-21 @ 16:18:31
Äntligen är det fredag och första skolveckan är slut. Nu kan man andas ut och vila sig i helgen så mycket som det går för att sen ta nya tag och gå till skolan på måndagen igen. Men det blir inte så mycket vila ändå för på redan 3 dagar i skolan så har vi fått 5 läxor till nästa vecka! Men jag har redan gjort 2 stycken och ska börja med dom andra lite senare för nu orkar jag inte, + att jag inte förstår historia läxan, så Linn du får hjälpa mig med den!

Ikväll blir det filmkväll med tjejerna. Det var längesen vi var allihopa så det ska bli riktigt kul, ska träffas på willys för att inköpa glass, choklad-kolasås, maräng, grädde och banan. Sen blir det väl att vi sitter och snackar för att sen när mörkret har fallit kolla på skräckfilm.
Vill bara påpeka att Linn, Karin och Kajsa, vi såg inte alla skräckfilmer som fanns på Preem! dåligt av oss. Vi skulle göra det innan skolan började...


Veckans knarkisar är
Akon Ft David Guetta

Sean Paul
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

jag ska hjälpa dig med den, för jag fatta den, eftr många om och men xD <33

2009-08-21 @ 18:47:14
URL: http://thelionandlamblove.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag är verkligen inte rätt person och fråga om historia. Prova istället, geografi, musik eller naturkunskap ;)

2009-08-22 @ 12:35:58
URL: http://martinssoon.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback