Fasar för skolan

2009-08-17 @ 21:15:14


Jahop! då har man fixat till sig för morgondagen, det som händer i morgon är då att skolan börjar igen ( woohoo...NOT! ) jag vill inte tillbaka till skolan, jag hittar hellre ett jobb, för det tjänar man iaf något på, fast i skolan får man ju kunskap men pengar är bättre än kunskap ( enligt mig då )

Jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska ha på mig för något, men det blir väl något som jag hittar i sista minuten.
Nu är det klockan 'dags för att fixa naglarna' så jag ska bounca
Sov gott alla läsare och så skriver jag om morgondagen i morgon ( logiskt va ) ;)
Puss

Kommentarer
Postat av: Pillan

Skolan e TUMME UPP!!! (N)



min humor suger just nu xD

2009-08-17 @ 21:58:19
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback