Extreme Makeover Home Edition

2009-08-24 @ 21:01:58


Detta programmet berör mig väldigt mycket, varje gång jag ser det så gråter jag, varje gång jag ser det så sitter jag och ler för mig själv och blir så otroligt glad, för det Extreme Makeover Home Edition gör för dessa familjerna. Dom har förändrat hur många familjers liv så det känns inte som om man kan räkna hur många hus dom har fixat till så dom ska få ett bättre liv.

Sitter och kollar på det för tillfället och är allsdeles blöt på kinderna, jag måste lära mig att bli mindre känslig för sånnahär saker!

Detta var kanske en onödigt inlägg men kände mig tvungen att skriva något om dom för jag blir så glad när jag ser det.
Nu ska jag snart göra mig redi för sängen, men ska inte sova än för nu börjar CSI NY och det vill man inte missa.
Men kan ju säga God Natt ändå, och sov gott

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback