Ändring it is!

2009-08-20 @ 15:52:41
Hej :)

Ännu en skoldag har gått, men vi kan glädjas med att det är fredag i morgon och att vi bara har 2 lektioner och slutar 12:05, en väldigt stor tumme upp från min sida :). Skolan idag har varit helt okej, ganska dryg men det kommer bli värre nästa vecka för då börjar jag kl 08:00 på torsdagen, och att sen kommer alla språk och dom andra tillvalskurserna "vara med" på schemat. Men man ska ju inte klaga, har ändå ett rätt skönt schema. Har gjort några ändringar i det bara, först så bytade jag tillbaka till Italienskan för att om jag går steg 2 så får jag meritpoäng och det får jag inte om jag går Tyska steg 1, så det har jag ändrat, sen ska jag fixa så jag ska ha privatekonomi istället för foto, Känner bara att jag har mer nytta av privatekonomin än vad jag har av foto kursen...

Ja det var nog allt för dagen
Puss

Kommentarer
Postat av: Kajsa

erkänn, du valde enbart bort foto för att du inte ville gå länge på fredagarna xD



Privetekonomi = mkt matte, tal, siffror!

2009-08-20 @ 16:44:31
URL: http://thelionandlamblove.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback