7h av..

2009-08-09 @ 19:11:49

..Arbete denna dagen. Är äntligen hemma efter a lot of jobb och mycket pain i fötterna. Trodde jag skulle dö av smärta. Sen har det varit mycket strul också för datorerna har varit offline hela dagen och kommer nog vara det ett tag till. Det som menas med att det har varit fel  med korten så alla maestro och electronic kort inte har fungerat idag så dom som har haft det har varit lite smått irreterade och sen har inte koderna till alla kort fungerat för dom har inte varit anslutna till banken så alla har fått visa körkort och det är ju inte alla som tycker om det så har fått eleka blickat och lite dumma ord, men det är ju inte vårt fel precis. Men nu måste jag säga hejdå för mycket upp på macken igen och hämta min Ipod
Puss


Kommentarer
Postat av: Kajsa

vill du vara med mig e.m/ikväll. Jag har ledigt och du är den första personen jag kommer och tänka på när jag vill ha mysigt! <3

2009-08-10 @ 11:23:53
URL: http://thelionandlamblove.blogg.se/
Postat av: sophia

hihi jaa dom är fett snygga! :D

2009-08-10 @ 14:32:51
URL: http://lifeofsophiacaswell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback